Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Małe dziecko » Żywienie

„Złap bzika na punkcie wody”

Artykuł

Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki.

Minionki woda
Autor: Materiały prasowe

Niesforni bohaterowie kultowej serii znaleźli się na etykietach wody niegazowanej o pojemności 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody” prowadzone są w punktach sprzedaży od czerwca br.

Butelki z nowymi etykietami, oprócz wyróżniającej grafiki z psotnymi Minionkami, są również bardzo praktyczne. Sportowa zakrętka w formie tzw. dziubka zapewnia dziecku większą wygodę użytkowania i picia – zarówno w domu, jak i na spacerach, wycieczkach czy podczas zajęć sportowych.

Zgodnie ze swoją misją, Żywiec Zdrój od lat zachęca Polaków do tego, by pili więcej wody. Szczególną wagę marka przykłada do kształtowania zdrowych nawyków w zakresie nawodnienia wśród najmłodszych. W ramach realizowanego od 11 lat programu „Mamo, tato, wolę wodę” edukuje dzieci, podkreślając znaczenie wody
w codziennej diecie i w przyrodzie. Ważnym elementem prowadzonych działań jest również troska o naturę oraz edukacja ekologiczna.

Produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki, podobnie jak wszystkie opakowania z portfolio Żywiec Zdrój, w całości nadają się do recyklingu. Również i w tym wypadku etykieta stała się narzędziem do promowania właściwych nawyków w zakresie segregacji odpadów i recyklingu. Język komunikacji został dopasowany
do najmłodszej grupy konsumentów, po to by zachęcać ich do podejmowania właściwych wyborów oraz budować wśród nich świadomość ekologiczną.

Woda niegazowana Żywiec Zdrój z opakowaniami przedstawiającymi Minionki dostępna jest w szerokiej dystrybucji od czerwca br. Sugerowana cena detaliczna produktu wynosi 1,89 zł.

Działania promocyjne prowadzone są w punktach sprzedaży pod hasłem „Złap bzika na punkcie wody”. Projekt etykiet oraz materiały wizualne przygotowała agencja NAV.

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat