Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Ciąża » Połóg

„Sportsmama. Wróć do formy w 12 tygodni po porodzie” Aleksandra Rożnowska

Artykuł

Wróć do formy w 12 tygodni po porodzie.

Sports mama
Autor: Materiały prasowe

Znana trenerka i fizjoterapeutka w trakcie ciąży przytyła 20 kg. Dziś nagrania, na których ćwiczy z kilkuletnim Tymkiem biją rekordy popularności w sieci. „Sportsmama” to autorski program Aleksandry Rożnowskiej na szybkie odzyskanie formy po porodzie. Premiera już 1 marca.

Absolwentka AWF, trenerka fitness, fizjoterapeutka. Sport był całym jej życiem. Wraz z zajściem w ciążę wszystko się zmieniło. Mdłości praktycznie nie pozwoliły jej wyjść z łóżka przez pierwszy trymestr. Na ciążowe dolegliwości, jak na złość, pomagał tylko fast food. Skończyło się złym samopoczuciem i kilkudziesięcioma kilogramami więcej. Nie poddała się. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu szybko udało jej się wrócić do sylwetki sprzed ciąży. Postanowiła pokazać innym mamom, że się da. Opracowała kompletny 12-tygodniowy program oparty na planie treningowym i zbilansowanej diecie. Dziś wie też, że to, co dzieje się z ciałem w czasie ciąży należy przyjąć ze spokojem. Każda kobieta w ciąży tyje, każda tyje inaczej i to jest zupełnie normalne.

„Sportsmama. Wróć do formy w 12 tygodni po porodzie” to książka dla kobiet, które nie są w zwykłej sytuacji kogoś, kto po prostu postanowił „wziąć się za siebie”. Skierowana jest do wszystkich mam, które niedawno urodziły dziecko i boją, że to, co stało się z ich ciałem jest nieodwracalne. Rożnowska w swoich radach jest zaskakująco racjonalna. Nieprzespane noce, kolki, ząbkowanie, strach o dziecko. Wie, jak to wszystko potrafi przytłoczyć, gdy na dodatek nie akceptuje się swojego ciała. Plan treningowy wprowadza więc stopniowo. Zachęca do aktywności już w pierwszej dobie po porodzie. Przeprowadza świeżo upieczone mamy przez doświadczenie połogu. Pokazuje, jak połączyć treningi z zabawą z dzieckiem i prezentuje plan treningowy rozpisany na 90 dni, połączony ze zdrową dietą. Bez wyrzeczeń, zakazów i drogich, ciężko dostępnych produktów. Wszystko po to, by powrót do formy nie był katorżniczą pracą, a osiągalnym celem.

Aleksandra Rożnowska – trenerka i fizjoterapeutka, absolwentka AWF. Jako trenerka personalna i autorka bloga „Sportsmama” pomogła tysiącom mam w całej Polsce odzyskać formę po porodzie. Efekty jej pracy można zobaczyć tutaj: http://www.sportsmama.pl/kategorie/efekty-treningow/. W marcu ukaże się jej pierwsza książka.

„Sportsmama. Wróć do formy w 12 tygodni po porodzie”
Aleksandra Rożnowska
Premiera: 1.03.2017
Cena: 39,90 zł

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat