Tego jeszcze nie było: promować firmę Gerber w roku 2020 będzie adoptowana dziewczynka.
Adopcyjni rodzice rocznej Magnolii mają ogromne powody do uśmiechu. Ich przysposobiona w ubiegłym roku córeczka została właśnie rzecznikiem marki Gerber, pokonując przy tym ponad 300 tysięcy konkurentów. Pierwszy raz w historii tej znanej firmy, wyróżnione zostało w ten sposób dziecko z adopcji. Jest to więc z pewnością docenienie tych ludzi, którzy poprzez adopcję otwierają nieletnim z domów dziecka swoje serca i domy. Mieszkająca w Kalifornii dziewczynka przez cały rok będzie brała udział w różnych kampaniach reklamowych firmy Gerber, promując jej produkty. Wybór Magnolii na twarz marki Gerber przypomina, zdaniem prezesa i dyrektora generalnego firmy Billa Partyki, że rodzina wykracza daleko poza biologię oraz to, że każdy z nas ma potrzebę bycia kochanym.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Iwona Trojan