Już tylko do 31 grudnia można głosować na położne zgłoszone do 10. jubileuszowej edycji konkursu Położna na medal.
Plebiscyt, który wyłania najlepsze położne w kraju, zachęca do wsparcia i docenienia tych niezastąpionych specjalistek, które są obok kobiet w najważniejszych momentach ich życia. Pomysłodawcą i organizatorem kampanii oraz konkursu jest AMA Akademia Malucha Alantan, a mecenasem marka Oktaseptal.
Położne odgrywają niezwykle istotną rolę na każdym etapie życia kobiety. Dbają o edukację i zdrowie zarówno nastolatek, jak i kobiet po menopauzie. Są także z nimi w trakcie ciąży, porodu, podczas okresu połogu i stanowią wsparcie oraz nieocenioną pomoc w opiece nad noworodkiem. Dlatego warto oddać głos na położne, które zostały zgłoszone do konkursu "Położna na Medal" – to szansa, aby wyrazić wdzięczność i uznanie dla ich trudnej, lecz niezwykle ważnej pracy.
"Od samego początku trwania naszego konkursu widzimy, jak niezmiernie ważny jest to tytuł dla położnych. To wyróżnienie jest dla nich nie tylko zaszczytem, ale również dowodem uznania ich nieocenionego wkładu w życie każdej kobiety, mamy i dziecka. Zostanie laureatką konkursu to dla położnej największa nagroda, za jej zaangażowanie, wiedzę, empatię i codzienną pracę, przyznawana przez pacjentki i jej rodziny" – mówi Iwona Kurek-Barańska, Zastępca Dyrektora Generalnego i Członek Zarządu, Zakłady Farmaceutyczne “UNIA”.
Głosy na startujące w konkursie położne można oddawać do 31 grudnia do godziny 23:59 poprzez stronę – https://poloznanamedal.info/kandydatki. Zwyciężczynie zostaną ogłoszone na początku 2024 roku. Już po raz 10. plebiscyt wyłoni nie tylko trzy najlepsze położne w kraju, ale także najlepsze położne w poszczególnych województwach.
Kampania "Położna na Medal" to nie tylko konkurs – to część ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej, której celem jest podkreślenie kluczowej roli, jaką odgrywają położne w naszym społeczeństwie.
Patronat honorowy nad 10. edycją kampanii i konkursu objęła Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych (NRPiP), a patronatów merytorycznych udzieliły: Polskie Towarzystwo Położnych, Stowarzyszenie “Dobrze Urodzeni”, Polskie Centrum Edukacji i Fundacja “Rodzić po Ludzku”. Podobnie jak w poprzednich latach mecenasem kampanii jest marka Oktaseptal.
Informacja prasowa