Zapewnienie komfortu, to jeden z najwyższych priorytetów wszystkich rodziców tuż po pojawieniu się dziecka na świecie.
Nieustające wątpliwości czy jest mu ciepło, czy ma sucho, towarzyszą im przez kilka pierwszych lat życia. Świetnie zdaje sobie z tego sprawę sieć Lidl, która porusza te tematy w najnowszej kampanii marki Lupilu. Teraz firma postanowiła odciążyć młodych rodziców finansowo. Tuż po świętach od 19 kwietnia do końca tygodnia obowiązywać będzie specjalna promocja – za drugie opakowanie pieluch lub pantsów Lupilu Premium zapłacimy 50% taniej.
Wysoka jakość i bezpieczny skład, to główne cechy stojące za popularnością marki Lupilu – gamy produktów dostępnych tylko w Lidl Polska oraz dedykowanych najmłodszym. W ofercie znajdziemy kosmetyki, nawilżane chusteczki, gotowe obiady dla maluszków z certyfikatem BIO, ubranka, pieluszki oraz pantsy. W najbliższych dniach na szczególną uwagę zasługują dwie ostatnie grupy produktów, ponieważ już od wtorku 19 kwietnia do końca tygodnia pieluszki i pantsy Lupilu PREMIUM zostaną objęte wyjątkową promocją – kupując dwa opakowania, drugi (tańszy lub w tej samej cenie) oferowany będzie 50% taniej. Co ważne, produkty można miksować! To dobry czas, by zrobić zapasy pieluch dla naszego malucha.
Produkty Lupilu znajdziemy w jednym dedykowanym miejscu w każdym sklepie, a w ramach oferty kupimy wszystko, czego potrzebuje nasze dziecko. Dzięki prostym zakupom zyskamy więcej czasu wolnego, który w rodzicielstwie jest naprawdę ważny.
Kampania Lupilu w nowej odsłonie została zaplanowana na kwiecień. Lupilu to marka własna
Pieluszki Lupilu z serii PREMIUM oraz SOFT & DRY znajdziemy w ofercie online, a także stacjonarnie, we wszystkich sklepach Lidl Polska. Produkty są dostępne w ramach stałego asortymentu sieci.
Informacja prasowa