W ubiegłych latach Lidl promował zdrowe odżywianie wśród dzieci za pomocą Lidlaków – uroczych pluszowych warzyw w atrakcyjnej cenie.
Ze względu na wysokie zainteresowanie klientów pluszakami, sieć ponownie wprowadza Lidlaki do sprzedaży. Tym razem maskotki przybiorą postać leśnych zwierząt. Klienci znajdą Leśne Lidlaki już od czwartku, 26 września, we wszystkich sklepach Lidl Polska.
Maskotki w kształcie warzyw i owoców cieszą się w Polsce dużą popularnością już od kilku lat. Nie tylko polscy klienci są oczarowani tymi zabawkami. Kilka lat wcześniej pluszowe warzywa i owoce podbiły serca dzieci w Portugalii, gdzie naklejki, za które dostawało się takie maskotki, można było zbierać w Lidlu już w 2015 roku.
Ze względu na duże zainteresowanie klientów, przenosząc akcję do Polski, sieć zdecydowała się na inną, bardziej wygodną dla klientów formę. Maskotki można kupić w atrakcyjnych cenach – 9,99 zł za sztukę, tak by każda osoba robiąca zakupy w sklepie mogła wrócić do domu z zabawką dla swojego dziecka. Jest to odpowiedź na liczne zapytania klientów poprzez Infolinię oraz media społecznościowe sieci.
W nowej ofercie Lidla pojawiły się pluszaki w kształcie zwierząt – Leśne Lidlaki (9,99 zł/ 1 szt.). Wśród zabawek znalazły się wilk, zając, sarenka, szop pracz, lis, jeż, koziorożec i sowa. Maskotki mają zapewnić dzieciom dużo dobrej zabawy i rozbudzić wśród nich zainteresowanie przyrodą i ekologią.
Podobnie jak wcześniej sprzedawane pluszaki, nowe maskotki wyróżniają się wysoką jakością. Zabawki spełniają europejskie normy bezpieczeństwa, posiadają certyfikat TÜV Rheinland, który potwierdza brak substancji szkodliwych dla zdrowia. Co więcej, są objęte trzyletnią gwarancją.
Informacja prasowa