Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Małe dziecko » Moda

Kampania Reserved Kids AW 2016

Artykuł

Głównym źródłem inspiracji dla twórców kolekcji Kids, był w tym sezonie street style, czyli moda ulicy wielkich zachodnich miast.

Reserved kids aw2016
Autor: Materiały prasowe

Mieszanka mody sportowej, elementów stylistycznych pożyczonych od subkultury hop-hop, najnowszych trendów i świata graffiti, zdominowała dziewczęcą i chłopięcą linię. Sesja zdjęciowa promująca Reserved Kids została zrealizowana w San Francisco, mieście którego atmosfera i kolorowa sceneria stanowią doskonałe tło dla tego typu mody. Pokazano roześmiane dzieci korzystające z aktywności typowych dla mieszkańców metropolii: szalejące na rowerze po chodnikach, jedzące przekąski prosto z ulicznego straganu, oglądające i fotografujące życie przepełnionego energią miasta.

Kolekcja składa się z ubranek wygodnych, wystylizowanych na sportowo. Królują luźne bawełniane dresy, bluzy, T-shirty i flanele. Ich kolorystyka i fasony są niezwykle zróżnicowane, co pozwala na podkreślanie indywidualnego stylu. Mimo bazowania projektantów na tradycyjnych fasonach, nie ma tu miejsca na banał. Każdy model ozdobiony jest pomysłowym nadrukiem, wykonany z nowej zaskakującej tkaniny, czy zawiera inny oryginalny element dekoracyjny. Charakteru nadają do kolekcji dodatki, zwłaszcza pomysłowe nakrycia głowy. Dla chłopców są to bejsbolówki, czy tzw. fullcapy (od amerykańskiego full cap). Dziewczynki mają w ofercie m. in. śmieszne czapeczki z uszami myszki miki. Szeroki wybór kolorowych ubranek uzupełniają także inspirowane najnowszymi trendami buty sportowe.

Kolekcja zaprezentowana w kampanii celuje w zaspokojenie potrzeby na swobodną i komfortową modę dziecięcą, obfitą w oryginalnść i pozwalającą dzieciom na wyrażenie swojego wyjątkowego, indywidualnego stylu. Utylitaryzm z pewnością przypadnie do gusty praktycznym rodzicom, a nietuzinkowy styl nie pozostanie obojętny lubiącym przygody maluchom.

Fotograf: Artur Wesołowski
Stylista: Agnieszka Szymańska
Kreacja: Ligia Kwiatek
Art Director Reserved Adam Babinek
Dyrektor Marketingu Reserved Agnieszka Łabuszewska

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat