Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Rodzina » Nastolatek

Jak wspierać nastolatków w ich pasjach?

Artykuł

1 czerwca marka Twister wystartowała z nową aktywacją skierowaną do nastolatków i rodziców. “Rozkręć się z Twisterem” rzuca światło na młode talenty, pozwala im rozwijać swój potencjał i zawalczyć o udział w Twister Camp.

Jak wspierac nastolatek pasja
Autor: Materiały prasowe

Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.


Twister nakręca do rozwoju
W TikTokowym konkursie Twistera dla osób powyżej 16. roku życia, uczestnicy mają szansę rozwijać pasję i zdobywać rozpoznawalność w sieci. Do wyboru czeka aż siedem kategorii – m.in. muzyka, make-up, sport czy taniec.
By wziąć udział należy zakupić loda Twister w sklepach Żabka, zachować paragon i nagrać wideo. 10 groszy z każdej transakcji trafia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści.

Twister Camp – warsztaty z Tioeterami
Ambasadorami akcji są popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywa się konkurs, który wyłoni siedmiu zwycięzców - uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.

25 sierpnia podczas Twister Camp twórcy opowiedzą o własnych początkach w sieci, przekażą wskazówki, jak rozwijać konkretne pasje i zdradzą sekret atrakcyjnego contentu. To także tam odbędzie się finał zbiórki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Dajemy Dzieciom Siłę

Kampania, zachęcając młodzież do rozkręcania się w sieci, podejmuje również temat zagrożeń związanych z obecnością w mediach społecznościowych. Według raportu Nastolatki 3.0 co piąty przedstawiciel młodego pokolenia doświadcza przemocy w internecie. To dlatego na rozkrecsieztwisterem.pl do dyspozycji opiekunów pozostają materiały edukacyjne stworzone we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, dające wskazówki jak pomóc młodym w radzeniu sobie z hejtem. Na nastolatków czeka wideo przygotowane przez samych TikTokerów.
“Wierzymy, że całokształt kampanii wesprze młodych w odpowiedzialnym rozwoju swoich talentów w sieci” – mówi Natalia Walencik, Brand Manager Lodów Dla Dzieci Na Polskę i Europę Wschodnią w Unilever.

Twister łączy siły z Fundacją również jako partner Digital Youth Forum, na którym w rolę prelegenta wcieli się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Motywem przewodnim jest odpowiedzialny rozwój - kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci.

Konkurs “Rozkręć się z Twisterem” trwa do 23 lipca. Regulamin i szczegóły znajdują się na www.rozkrecsieztwisterem.pl.

Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów – dom mediowy Mindshare.

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.
Życzenie

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat