Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Rodzina » Rodzicielstwo

Fisher-Price dba o mamy!

Artykuł

Marka podaruje setkom Polek relaks z okazji Dnia Mamy

Dzien mamy fisher price
Autor: Materiały prasowe

Inicjatywa jest odpowiedzią na wyniki najnowszych badań, które wykazały, że polskie matki znajdują na swoje potrzeby tylko 56 min dziennie

W ramach tego samego badania 74% ankietowanych kobiet przyznało, że pandemia sprawiła, że czują się bardziej przemęczone niż zwykle

Marka Fisher-Price® rusza w Polsce z wyjątkową akcją mającą na celu wsparcie zmęczonych codziennymi obowiązkami mam i podarowanie im chwili zasłużonego relaksu. Inicjatywa „Dzień Mamy z Fisher-Price” została stworzona w odpowiedzi na wyniki badań, według których matki dzieci w wieku 0-7 lat mają dla siebie średnio tylko 56 minut dziennie1. We współpracy z największą w kraju siecią gabinetów beauty&SPA YASUMI, Fisher-Price® oferuje setkom mam w całej Polsce możliwość skorzystania z relaksującego masażu w promocyjnej cenie oraz wygrania dodatkowych nagród z okazji zbliżającego się Dnia Mamy.

Naukowcy obliczyli, że w skali pierwszego roku życia malucha, świeżo upieczony rodzic śpi średnio o 663 godziny mniej niż normalnie2.Badanie zlecone przez markę Fisher-Price®, znanego i cieszącego się zaufaniem na całym świecie producenta zabawek i produktów dla maluchów, zostało przeprowadzone w marcu tego roku na grupie 1000 Polek. Prawie trzy czwarte ankietowanych kobiet (74%) stwierdziło, że rodzicielstwo w czasach pandemii sprawiło, że czują się bardziej wyczerpane niż zwykle. Natomiast 78% ankietowanych mam przyznało, że wraz z narodzinami dziecka, zaczęły postrzegać sen jako luksus, a nie podstawową potrzebę biologiczną organizmu, którą mogę naturalnie zaspokajać każdej nocy. Spytane o idealny prezent z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, prawie dwie trzecie (74%) ankietowanych matek przyznało, że to o czym marzą to chwila odpoczynku.

W oparciu o powyższe wyniki, marka Fisher-Price® stworzyła akcję do udziału, w której zaprasza wszystkie mamy w Polsce pragnące celebrować swoje święto poprzez upragniony relaks. Dzięki współpracy z renomowaną siecią gabinetów kosmetycznych YASUMI, marka oferuje możliwość zakupu masażu relaksacyjnego dla młodych mam z rabatem w wysokości do -50% za 45-minutowy zabieg. Okazja ta zarezerwowana jest dla 663 kobiet, symbolicznie nawiązując w ten sposób do ilości „utraconych” godzin snu podczas pierwszego roku macierzyństwa.

Voucher na zabieg zakupić można już dziś na stronie sklep.yasumi.pl, a zrealizować w jednym z ponad 100 salonów YASUMI w kraju. Dla mam, które umówią się na masaż w dniach od 17 maja do 13 czerwca, w salonie YASUMI czekać będzie dodatkowa niespodzianka w postaci specjalnej zawieszki na drzwi z kodem zniżkowym na zabawki Fisher-Price®. Co więcej, mama która skorzysta z masażu będzie mogła wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody w tym m.in. zestaw kosmetyków do domowej pielęgnacji. Zadaniem konkursowym będzie przedstawienie swojego sprawdzonego sposobu na relaks. Wszystkie informacje na temat konkursu mamy znajdą na zawieszkach przedstawiających kultowe zabawki Fisher-Price® czyli Szczeniaczka Uczniaczka i jego Siostrzyczkę trzymające transparent z hasłem „DBAMY O MAMY!”. Setki zawieszek na drzwi zostaną wręczone Polkom by pomóc im nadrobić zaległości w śnie, a ponadto przypomnieć o tym, jak istotne jest by nie zapominały o swoich potrzebach.

Ewa Bielawa, Brand Manager marki Fisher-Price® w Polsce mówi:

W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o negatywnych skutkach izolacji, której wszyscy doświadczyliśmy w związku z pandemią wywołaną Covid-19. Każdy z nas borykał się z niedogodnościami w tym wyjątkowo ciężkim czasie, jednak bezapelacyjnie to właśnie rodzice, a zwłaszcza matki małych dzieci musiały zmierzyć się z największymi trudnościami. Macierzyństwo to piękne, lecz szalenie wyczerpujące doświadczenie — i to w normalnych czasach. Wyniki przeprowadzonego badania utwierdziły nas tylko w przekonaniu, że Polki potrzebują teraz odpoczynku bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie, setki matek w całej Polsce zyskają cenny czas dla siebie i poświęcą go na relaks.

W przeprowadzonym badaniu, ponad 1/3 ankietowanych mam (37%) przyznała się do wywierania na sobie dodatkowej presji a 41% kobiet stwierdziło, że przedkłada dobro innych swoim kosztem. Z kolei dla 69% ankietowanych mam, pogodzenie obowiązków zawodowych i macierzyństwa było w ostatnim roku dużym wyzwaniem. Jak Polki opisują samo macierzyństwo? Wśród najczęściej wymienianych przymiotników znalazły się określenia takie jak: piękne (64%), ciekawe (55%), wyczerpujące (52%) oraz wspaniałe (52%).

Akcja „Dzień Mamy z Fisher-Price” rusza w poniedziałek 17 maja. Zakup vouchera na zabieg relaksacyjny możliwy jest na stronie sklep.yasumi.pl. Ilość zabiegów ograniczona. Na wszystkie mamy, które umówią się na zabieg w salonie YASUMI w dniach od 17 maja do 13 czerwca czekać będzie wyjątkowa zawieszka od Fisher-Price® z kodem rabatowym na produkty marki i informacją o konkursie.

1 Badanie przeprowadzone w dniach 25-30 marca 2021 z udziałem Polek posiadających dzieci w wieku 0-7 lat za pomocą platformy One Poll na zamówienie Fisher-Price. N=1000.

2 https://www.healthline.com/health/parenting/new-parent-sleep-study

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.
Życzenie

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat