KIABI to francuska marka odzieżowa oferująca kolekcje dla całej rodziny w atrakcyjnych cenach.
Pomysłowość, żywa kolorystyka oraz akcenty ponadczasowego, francuskiego stylu charakteryzują kolekcje niemowlęce (od 0 do 36 miesiąca) i dziecięce (od 3 do 12 lat). KIABI powstała w 1978 r. i jest dziś ulubioną marką Francuzów. W Polsce już od dwóch lat oferuje barwne kolekcje dla dzieci i dorosłych oraz zapewnia najwyższą jakość obsługi klientów. Starania te docenione zostały przez organizatorów projektu Znak Jakości KidZone, wyróżniając niemowlęce i dziecięce kolekcje KIABI jako atrakcyjne nie tylko pod względem wzornictwa, ale również pod względem jakości, zapewniające najmłodszym bezpieczeństwo i najwyższy komfort użytkowania.
Kolekcje KIABI wyróżnia bardzo dobry stosunek jakości do ceny, kolorowe i pomysłowe kroje oraz wygodne zapięcia ubranek. KIABI pragnie sprawiać dzieciom radość, oferując ubranka, z którymi można „się bawić”: np. bluzeczki zdobione odwracalnymi cekinami, dwustronne spódniczki czy bermudy, koszulki, które zmieniają kolor pod wpływem promieni słonecznych, czy trampki z obrazkami do kolorowania. Ceny ubranek zaczynają się już od kilku złotych.
W KIABI można znaleźć również modę dla kobiet, mężczyzn, kobiet w ciąży oraz osób noszących większe rozmiary. Poza konfekcją firma oferuje szeroki wybór akcesoriów i obuwie dla całej rodziny. Kolekcje projektowane są we Francji przez zespół 56 kreatorów mody. Marka zapewnia bogatą gamę usług, m.in. możliwość wymiany i zwrotu, bezpłatne przeróbki krawieckie, kącik oraz wózki dla dzieci, wszystko po to, by każda wizyta w sklepie KIABI była przyjemnością. KIABI wprowadziła kartę lojalnościową zapewniającą swoim klientom jeszcze więcej korzyści.
Informacja prasowa