Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Niemowlę » Karmienie

Dieta świeżo upieczonej mamy

Artykuł

Każda mama prędzej czy później doświadcza nieposkromionego głodu, który towarzyszy karmieniu piersią dziecka.

Dieta swiezo upieczonej mamy
Autor: Materiały prasowe

odjadanie w ciągu dnia jest świetnym sposobem na zaspokojenie apetytu, zachowanie zdrowia, jak i energii niezbędnej do podołania nowym obowiązkom Ale wiele mam zastanawia się, na jakie jedzenie może sobie pozwolić, aby nie zaszkodzić maleństwu? Podpowiadamy co jeść, aby każdy aktywny dzień był pełen mocy!

Pierwsze kroki

Tuż po porodzie wiele mam marzy o szybkim schudnięciu, jednak warto wstrzymać się od raptownych decyzji i ograniczeniu jedzenia - szczególnie przez pierwsze 3 miesiące karmienia piersią. Co więcej, w związku ze zmianami hormonalnymi w tym okresie, waga może się utrzymać lub nawet wzrosnąć.
Produkcja mleka jest ciężką pracą dla ciała matki. Karmienie piersią może zwiększyć zapotrzebowanie na energię nawet o około 500 kalorii dziennie, co powoduje znaczny wzrost apetytu. Jest to całkowicie naturalne dlatego też warto, aby karmiące mamy jadły tyle, ile podpowiada im intuicja. Włączając przy tym wszystkie niezbędne składniki odżywcze do codziennego menu.

Wsłuchajmy się w głos intuicji

Dieta dla karmiących piersią budzi wiele kontrowersji i może być trudnym tematem – szczególnie dla świeżo upieczonych mam. Watro w chwilach zwątpienia i niepokoju wiedzieć, że na szczęście mleko matki zaspokoi wszystkie potrzeby dziecka, ponieważ ciało wie dokładnie, jakiego odżywiania potrzebuje nowonarodzony maluch na każdym etapie rozwoju. W końcu do tego zostało stworzone ciało kobiety! Dlatego zamiast martwić się i słuchać opinii innych, warto skupić się na tym, by zapewnić sobie wysokiej jakości produkty o szerokim spektrum wartości odżywczych, które będą zdrowym źródłem białka, tłuszczy i węglowodanów. Podstawą jest zdrowa i zróżnicowana dieta.

Przekąski to podstawa!

Pierwsze tygodnie po porodzie mogą być chaotyczne i stresujące. Może się nawet zdarzyć, że jedzenie będzie ostatnią o której będziemy myśleć, co sprawi, że z pewnością nie raz na koniec dnia zorientujemy się, że niewiele skonsumowałyśmy. Jednak, będąc nową mamą, utrzymanie wysokiego poziomu energii powinno być naszym priorytetem. Jest więc to szczególnie ważne, by jeść regularnie.

Kiedy brakuje czasu, aby usiąść przy stole i cieszyć się ciepłym posiłkiem przekąski mogą okazać się idealnym rozwiązaniem. Wśród nich mogą znaleźć się owoce, łatwe do schrupania warzywa, orzechy, czy produkty pełnoziarniste. Wygodnym sposobem są specjalnie dedykowanie dla mam produkty. Te powstałe z myślą o potrzebach karmienia piersią, mogą uratować niejedną zabieganą mamę! Mieszanka musli firmy Mixit dla „świeżo upieczonych mam”, powstała z myślą o tym, czego wszystkie mamusie potrzebują najbardziej. Produkt ten nie zawiera ani laktozy ani dodatku cukru, ale bazuje na pełnych smaku i energii chrupiących owocach, orzechach i pełnoziarnistych płatkach. Taka mieszanka jest idealnym uzupełnieniem naszego dnia! Sycące składniki zapewnią idealną podstawę zdrowego śniadania czy kolacji, jak i doskonale sprawdzą się jako chrupiąca przekąska podczas długich, wiosennych spacerów. Dzięki wygodnemu opakowaniu możemy mieć je zawsze pod ręką, co uratuje przed podjadaniem pustych kalorii.

Zdrowa dieta w okresie karmienia piersią wpływa przede wszystkim na samopoczucie, zdrowie mamy i jej siłę i gotowość do działania!, Dlatego warto wybierać te produkty, które dostarczą nam różnych wartości odżywczych, pobudzają nasz apetyt i sprawią, że w tym okresie będziemy tryskać energią! Skorzysta na tym zarówno mama jak i jej pociecha!

Oceń zawartość strony:
Ocena: 0/5. Oceniono 0 razy.

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat