Dada, to nie tylko pierwszy wybór w kategorii pieluszek dla setek tysięcy rodziców, ale także odpowiedzialny społecznie partner, który od wielu lat dba o zdrowie mam oraz ich dzieci.
Już od ponad dekady Biedronka wspiera Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, przekazując środki finansowe na zakup potrzebnego sprzętu. Endoskop, kardiomonitory, laktatory czy pompy infuzyjne – to tylko przykłady urządzeń, z których skorzystało dotychczas ponad 30 000 pacjentek i małych podopiecznych.
Biedronka już od dziesięciu lat angażuje się w życie Instytutu Matki i Dziecka. Zaprosiła ekspertów IMiD do aktywnego udziału przy tworzeniu nowych produktów Dada, bierze udział w działaniach skierowanych do mam i ich maluchów oraz przekazuje środki finansowe na zakup potrzebnego sprzętu i wyposażenia medycznego.
Od pierwszego oddechu do pierwszego kroku
Tylko w ciągu ostatnich siedmiu lat, Biedronka za pośrednictwem marki Dada przekazała na rzecz Instytutu środki o łącznej wartości ponad 1,5 mln zł. Przeznaczone zostały na zakup urządzeń, takich jak: endoskop, stanowisko do resuscytacji noworodków, kardiomonitory, laktatory, pompy infuzyjne, narzędzie laparoskopowe, morcelator, fotoskopy oraz implanty dla potrzebujących pacjentek.
Dzięki tym środkom Instytut mógł zainwestować także w przewijaki, meble dobierane z myślą o komforcie dzieci i ich rodziców, a także wprowadzić w Klinice systemy: IS Perinatal, który pozwala stworzyć kompletną dokumentację kliniczną matki i noworodka oraz ViewPoint, służący do archiwizacji medycznej w obszarze ginekologii i położnictwa.
Cieszymy się, że możemy wspólnie pomagać dzieciom i rodzicom każdego dnia. Już od wielu lat współpracujemy z Instytutem Matki i Dziecka. Dada to jedyna marka pieluszek w Polsce, która została stworzona wspólnie z Ekspertami Instytutu i wierzymy, że są jednymi z najbardziej lubianych pieluszek na rynku.
Agata Lisowska, starszy menedżer działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej
Biedronka aktywnie angażuje się w życie Instytutu Matki i Dziecka i regularnie wspiera nas, abyśmy mogli zapewnić mamom oraz dzieciom jak najlepszą opiekę. Dzięki naszej współpracy mogliśmy nie tylko wyposażyć klinikę w niezbędne sprzęty ratujące życie, ale także zwiększyć komfort rodziców i dzieci przebywających na oddziale.
dr hab. n. med. Tadeusz Issat, kierownik Kliniki Położnictwa i Ginekologii w Instytucie Matki i Dziecka.
W ramach współpracy sieci Biedronka z Kliniką Ginekologii i Położnictwa IMiD, pieluszki Dada pojawiają się także w paczkach powitalnych dla świeżo upieczonych mam i ich maluchów oraz służą do ćwiczeń w szkole rodzenia. Sieć wspiera także inicjatywy realizowane przez IMiD z myślą o rodzicach i ich dzieciach, np. piknik „Odważ się być zdrowym” czy bieg „Zabiegana mama”. Stałym elementem wydarzeń jest stanowisko Dada, na którym rodzice mogą skorzystać z przewijaka, dostępnych pieluch oraz porad położnych IMiD na temat pielęgnacji maluszka.
Pieluszki marki Dada od wielu lat mają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Od października 2015 roku są oznaczone specjalnym złotym logo „Stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka”.
Informacja prasowa