Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot syropu Paola, w którym pojawia się kojarząca się z alkoholem: flaszeczka, promuje negatywne wzorce zachowań.
Od połowy lutego do połowy marca 2017 roku w niektórych stacjach telewizyjnych emitowano 30-sekundową reklamę syropu Paola, którego producentem jest firma Hoop Polska. Video wywołało oburzenie wielu telewidzów, którzy poskarżyli się Komisji Etyki Reklamy. Ich zdaniem, spot zachęca do nabywania i spożywania alkoholu oraz promuje treści nieodpowiednie dla nieletnich. W reklamie popularnego syropu widzimy chłopczyka, który odwiedza 5-letnią koleżankę, aby świętować jej urodziny. Bohater filmiku wręcza dziewczynce opakowaną butelkę i wypowiada przy tym słowa: „przyniosłem ci flaszeczkę”. Na widok prezentu przygotowanego przez chłopczyka, zdenerwowana matka dziecka wyrywa kilkulatkowi butelkę i odpakowuje ją, aby sprawdzić, co chce on 5-latce podarować. Opakowanie skrywa butelkę syropu Paola, ale zachowanie kobiety ewidentnie potwierdza podtekst alkoholowy reklamy. Komisja Etyki Reklamy nie ma wątpliwości, że spot kształtuje złe nawyki wśród oglądających go dzieci i jest nieodpowiedzialny społecznie.
Iwona Trojan