Bądź na bieżąco:
Fanpage Facebook KochanaMama.pl
Strona Google+ KochanaMama.pl
Kanał KochanaMama.pl na Youtube
Kanały RSS KochanaMama.pl
Newsletter KochanaMama.pl
Strona główna Przed ciążą Ciąża Niemowlę Małe dziecko Rodzina Konkursy Wydarzenia
Kategoria: Małe dziecko » Zdrowie

Dali dziecku na Halloween cukierki z narkotykiem

Artykuł

Pewien 5-latek z USA trafił do szpitala po zjedzeniu otrzymanych w prezencie słodkości zawierających pochodną amfetaminy.

Cukierki halloween narkotyki
Autor: pixabay.com

Naszpikowane substancją psychotropową cukierki przyczyniły się do nagłego pogorszenia stanu zdrowia kilkuletniego Braylena z Ohio. Chłopczyk wrócił do domu z tradycyjnego odwiedzania sąsiadów z okazji święta Halloween. Dzieciom wręcza się wtedy drobne, słodkie przysmaki. Po skonsumowaniu części pozyskanych cukierków, maluch bardzo źle się poczuł i dostał drgawek. W szpitalu okazało się, że słodycze, którymi ktoś nierozsądnie obdarzył dziecko, zawierały metamfetaminę. Dzięki wytężonej pracy personelu medycznego, udało się szybko i skutecznie pomóc 5-latkowi pozbyć się toksycznych substancji z organizmu.

Oceń zawartość strony:
Ocena: 4.1/5. Oceniono 1 raz.

Wyszukiwarka

Copyright 2015 © KochanaMama.pl
Publikacje zamieszczone na stronach KochanaMama.pl są chronione prawami autorskimi. Dalsze rozpowszechnianie tekstów i zdjęć opublikowanych na KochanaMama.pl w całości lub części wymaga uprzedniej zgody wydawcy.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Regulamin. Ukryj komunikat