Jak wskazują badania przeprowadzone przez SW Research pn. ”Człowiek pod ochroną”, aż 86% Polaków deklaruje, że kupuje produkty naturalne i ekologiczne.
Ponad połowa z nas zwraca uwagę przede wszystkim na ich skład, a dopiero później na cenę czy pochodzenie produktu. To przekłada się na nasze decyzje zakupowe – od żywności po kosmetyki.
Zaufaj naturze
Moda na życie w zgodzie z naturą nie omija sfery kosmetyków. Wybierając kremy, szampony czy odżywki, uważnie przyglądamy się etykietom. Produkty oparte na naturalnych składnikach cieszą się dużą popularnością. Zwrot ku naturze w świecie kosmetyków dostrzegła sieć marketów Kaufland, która przed rokiem wprowadziła do swojej oferty markę własną bevola, a jej pojawieniu się na rynku towarzyszyła kampania „Lubię siebie. Dbam o siebie”. Asortyment dostępny obecnie w marketach obejmuje 127 produktów dla całej rodziny, opartych na składnikach pozwalających na odpowiednią higienę oraz pielęgnację ciała, twarzy i włosów. Wśród produktów bevola dla kobiet i mężczyzn można wymienić takie propozycje jak szampony i odżywki do włosów, płyny i żele pod prysznic, dezodoranty czy pasty do zębów. W ofercie Kauflandu można znaleźć także produkty dla dzieci i niemowląt, takie jak niezawierające alkoholu, barwników i substancji odzwierzęcych chusteczki nawilżające czy delikatne, nieszczypiące w oczy, zawierające pielęgnacyjny pantenol i witaminę B3 szampony, których bezpieczeństwo potwierdzono testami dermatologicznymi.
Bogata oferta dla całej rodziny
W aktualnej ofercie sieci Kaufland znajdziemy takie produkty marki bevola jak żele pod prysznic i mydła w płynie, płatki kosmetyczne, pianki i maszynki do golenia, tampony i wkładki higieniczne, lakiery do włosów, a także liczne kremy: na dzień i na noc, przeciwzmarszczkowe i regeneracyjne. Asortyment obejmuje również liczne artykuły dla najmłodszych, takie jak pasty do zębów dla dzieci o smaku miętowym lub jagodowym, chusteczki nawilżane, szampony i płyny do kąpieli 2 w 1, czy łagodne żele do mycia.
Atrakcyjny skład i cena
Po roku od debiutu marki bevola na polskim rynku największą popularnością wśród klientów cieszą się jej produkty do pielęgnacji ciała, środki higieniczne dedykowane kobietom czy pieluszki i nawilżane chusteczki dla najmłodszych. Ich sukces tkwi w wysokiej klasy składnikach. To m.in. zawarty w kremach, redukujący głębokość zmarszczek koenzym Q10 czy odbudowujący nawilżenie skóry kwas duo-hialuronowy. Na etykietach można znaleźć także regenerujące i odżywiające skórę masło shea, które jest źródłem witamin A oraz E i łagodzi podrażnienia. Składnikiem produktów jest również chroniący przed czynnikami zewnętrznymi, a także doskonale sprawdzający się przy pielęgnacji skóry i włosów olejek makadamia. Otrzymuje się go z orzechów drzewa makadamia, rosnących w Australii i na Hawajach.
W portfolio bevoli znajdziemy między innymi następujące produkty:
Ujędrniający przeciwzmarszczkowy krem na dzień Q10 bevola®
Krem z masłem shea, kwasem duo-hialuronowym i olejkiem z orzechów makadamia, przeznaczony dla skóry wrażliwej. Redukuje głębokość zmarszczek. SPF 15.
Cena regularna: 9,99 zł/szt.
Łagodne mleczko oczyszczające bevola®
Mleczko przeznaczone dla wszystkich rodzajów skóry, które dokładnie usuwa zabrudzenia i makijaż. Dzięki zawartemu w nim olejkowi z pestek moreli i pantenolowi skutecznie czyści a zarazem pielęgnuje wrażliwa skórę twarzy. Przetestowany i potwierdzony dermatologicznie z przyjaznym dla skóry pH.
Cena regularna: 5,35 zł/szt.
Nawilżane chusteczki bevola® BABY o łagodnym zapachu
Wyjątkowo miękkie chusteczki z ekstraktem z aloesu i rumianku. Delikatnie oczyszczają i pielęgnują wrażliwą skórę dziecka. Chusteczki zostały przebadane dermatologicznie i posiadają neutralne pH. Nie zawierają barwników ani alkoholu. Opakowanie zawiera 80 szt.
Cena regularna: 4,99 zł/op.
Szampon i płyn do kąpieli Magical Elfin - 2 w 1 bevola® KIDS
Delikatny szampon o owocowym zapachu jagód, który ułatwia rozczesywanie włosów. Produkt został przebadany dermatologicznie i ma pH przyjazne dla wrażliwej skóry dziecka.
Cena regularna: 4,89 zł/szt.
Żel pod prysznic 3 w 1 bevola® MEN Sport
Uniwersalny żel do ciała, twarzy i włosów z ekstraktem z alg. Skutecznie odżywia i odświeża. Produkt został przebadany dermatologicznie.
Cena regularna: 3,69 zł/szt.
Antyperspirant w kulce dla mężczyzn bevola® MEN Sport
Poręczny antyprespirant zapewniający skuteczną, 48-godzinną ochronę i świeżość. Nie zawiera alkoholu (etanolu). Produkt został przebadany dermatologicznie.
Cena regularna: 3,39 zł/szt.
Informacja prasowa