Muscat postanowił zadbać również o najmłodszych klientów i wprowadził do swojej oferty modele okularów dla dzieci.
Okulary Muscat podbiły już serca dorosłych, teraz czas aby polubiły je również dzieci.
Ellis to uniwersalne, okrągłe oprawki dostępne w wersji dziecięcej aż w 5 modnych kolorach. Belova to model o delikatnym kocim kształcie, natomiast Stark wyróżnia prostokątna forma oprawek, czyli ponadczasowa klasyka! Od teraz każdy młody posiadacz okularów może z oferty Muscat wybrać swój ulubiony model i odcień oprawek. Oprawki dostępne są w showroomach stacjonarnych Muscat w siedmiu miastach w Polsce. Modele z kolekcji dziecięcej zamówić można również poprzez domową przymierzalnię.
W ramach działań promujących najnowsze produkty w ofercie marka zdecydowała się na realizację niecodziennej kampanii pod hasłem “Widzimy więcej”. Akcja zachęca do tego, aby w natłoku codziennych obowiązków zatrzymać się na chwilę, rozejrzeć i zobaczyć nie tylko to, co powierzchowne, ale przede wszystkim odkryć to, co tkwi głębiej. Muscat chce widzieć nie tylko obrazy ale także emocje. A zmysł wzroku pozwala widzieć dobro - zarówno w innych jak i w sobie. Wygląd, pochodzenie ani hobby nie ma tu znaczenia, nie należy tylko patrzeć, skoro można widzieć, dlatego z Muscat #WidzimyWięcej.
Dodatkowo marka zdecydowała się przekazać 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z kolekcji dla najmłodszych na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii. Pieniądze będą przekazane na indywidualne konta lub na rzecz Fundacji, pod której opieką są dzieci - wybór należał do rodziców. Akcja potrwa do końca marca.
Informacja prasowa