Żywiec Zdrój, chcąc wspierać rodziców w budowaniu nawyku picia wody u dzieci, wprowadził na rynek kolejną odsłonę produktów skierowanych do najmłodszych.
Na sklepowych półkach pojawiły się wody w opakowaniach z wizerunkami bohaterów uwielbianej przez dzieci „Krainy lodu”. Marka, ze względu na ogromną popularność filmu, po raz kolejny zdecydowała się na zamieszczenie na etykietach swoich produktów postaci: Elsy, Anny i Olafa.
„Kraina Lodu” to animowany film produkcji Walt Disney Animation Studio, który przedstawia historię sióstr Elsy i Anny oraz bałwanka Olafa. Animacja została nagrodzona dwoma Oscarami, w kategoriach: Najlepszy pełnometrażowy film animowany i Najlepsza piosenka. W Polsce płyta z muzyką do filmu osiągnęła status diamentowej oraz stała się najlepiej sprzedającym się soundtrackiem 20-lecia. „Kraina lodu” cieszy się niesłabnącą popularnością, a fani niecierpliwie wyczekują nowych historii. Jeszcze w tym roku do kin trafi świąteczna krótkometrażówka „Kraina lodu. Przygoda Olafa”, która jest zapowiedzią „Krainy lodu 2” zapowiedzianej na 2019 rok. Bohaterowie z pewnością będą dla dzieci doskonałą zachętą do sięgnięcia po górską wodę źródlaną.
Produkty z limitowanej serii dostępne są w butelkach o pojemności 0,33l. Ich wielkość i kształt doskonale pasuje do dziecięcych rąk.
Krystaliczna górska woda źródlana Żywiec Zdrój z bohaterami filmu „Kraina lodu” dostępna będzie na sklepowych półkach do późnej jesieni.
Sugerowana cena: 1,89 zł.
* 10,4% na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2016 w kategorii Napoje bezalkoholowe
**Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, lipiec 2015 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat
***MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.
Informacja prasowa