Kaufland z kolejną marką własną dla dzieci.
Po niedawnej premierze tekstylnej marki dla dzieci Kuniboo, Kaufland wprowadza kolejną tym razem dla starszych dzieci – Hip&Hopps. Produkty Hip&Hopps na razie nie wejdą do stałego asortymentu - dostępne będą jedynie w ofercie promocyjnej.
Po przejściu fazy wczesnego dzieciństwa dzieci same zaczynają interesować się ubrankami i chętnie decydują o tym, w co chcą być ubrane. Aby sprostać tym oczekiwaniom, Kaufland stworzył markę Hip&Hopps. Kolorowe tekstylia opatrzone modnymi nadrukami i napisami przeznaczone są dla dzieci w wieku od 6 do 10 lat. Ubranka wyróżnia przyjazna środowisku produkcja oraz dobry stosunek jakości do ceny.
Wszystkie materiały posiadają certyfikaty Okotex, Bionic Finish Eco i w większości wykonane są z bawełny organicznej z certyfikatem GOTS. Ubranka są łatwe w pielęgnacji, wytrzymałe, a zarazem modne.
- „Markę Hip-Hopps wyróżniają ekologiczne materiały, staranne wykończenie, wytrzymałość i praktyczność. Dbając o standardy jakościowe, które są niezwykle ważne w przypadku ubrań dla dzieci, wszystkie produkty poddajemy zarówno kontroli wewnętrznej, jak i zewnętrznej – przeprowadzanej przez niezależne instytuty. Dzięki temu nasi klienci mogą być pewni, że dokonali dobrego wyboru”– mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu w Kaufland Polska.
Podobnie jak w przypadku marki Kuniboo, Hip&Hopps jest opakowane w nieszkodliwe dla środowiska papierowe banderole i kartoniki. Wszystkie posiadają służący ochronie lasów certyfikat FSC.
W asortymencie promocyjnym marki Hip&Hopps pojawią się m.in. spodnie dresowe i bluzy, koszulki, leginsy, obuwie i bielizna.
W ramach promocyjnej oferty produkty Hip&Hopps będą dostępne we wszystkich marketach Kaufland w Polsce.
Informacja prasowa