Oto LIDLAKI – w odpowiedzi na prośby i pytania klientów Lidl Polska wprowadziła serię bezpiecznych, nawet dla niemowląt, pluszowych zabawek promujących spożywanie najpopularniejszych na polskim rynku warzyw i owoców.
Ich mocnym wyróżnikiem jest atrakcyjna, niska cena – jedna zabawka kosztuje tylko 9,99 zł.
Po kolekcji Stikeezów promujących zdrowe żywienie, już od najbliższego poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska oferować będzie kolejne zabawki promujące spożycie owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci. Kolekcja maskotek obejmować będzie 6 najpopularniejszych wśród polskich konsumentów warzyw i owoców: jabłko, marchewkę, pomidora, brokuł, banana oraz śliwkę. Co bardzo istotne, zabawki spełniają rygorystyczne normy dotyczące bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci – posiadają oznakowanie od 0+.
„Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci. Oferowane przez nas pluszaki wyróżnia uczciwa, niska cena – 9,99 zł za sztukę oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa – wszystkie spełniają wymogi europejskiej normy dotyczącej bezpieczeństwa zabawek EN 71, która opisuje, aż 13 aspektów. Mamy nadzieję, że ucieszą one szczególnie rodziców najmłodszych dzieci” – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Kolekcja Lidlaków dostępna będzie od poniedziałku 28 sierpnia.
Informacja prasowa